SISTERHOOD, czyli jak nowa kolekcja Answear.LAB wspiera siostrzeństwo?
Artykuł sponsorowany
Najnowsza kolekcja Answear.LAB to nie tylko intrygujące ubrania, buty i dodatki – to przede wszystkim wielowymiarowa kampania, którą wspierają znane artystki. SISTERHOOD jest opowieścią o mocy kobiet, która rośnie, gdy działa się razem. Łącząc swoje siły i talenty, możemy zajść dalej i zmienić świat na lepsze. Dowiedz się, w jaki sposób kolekcja i kampania marki własnej Answear wspiera ideę siostrzeństwa i przekonaj się, o tym, że kobieca solidarność to nie mit!
Siostrzeństwo to siła kobiet, która jest nadzieją dla świata
Wiara w to, że siostrzeństwo pozwoli nam zbudować lepszą przyszłość dla kobiet i całego świata, jest nam teraz bardzo potrzebna. Pora spojrzeć przychylniej na znajome, koleżanki, sąsiadki, współpracownice i inne kobiety, które pojawiają się na naszej drodze. Zamiast rywalizować ze sobą, idźmy ramię w ramię i połączmy siły, na przekór temu, co narzuca nam patriarchalna kultura. Mamy różne supermoce pomagające nam osiągnąć szczytne cele! Siostrzeństwo to także wzajemne wspieranie się i motywowanie do tego, by każda z nas dążyła do realizacji swoich marzeń. Na fundamencie siostrzeństwa, składającym się z empatii, solidarności, wzajemnej trosce oraz szacunku, można zbudować bardzo cenne relacje i poczucie zbiorowej wartości. Nie oceniajmy, nie kategoryzujmy i nie krytykujmy siebie nawzajem, a wiele zyskamy!
Limitowana kolekcja SISTERHOOD, która miała swoją premierę 2 marca 2023 roku, to celebracja kobiecej przyjaźni i solidarności. To zachęta do bycia odważną i zdecydowaną. I to nie tylko od święta, ale każdego dnia! Marka osobista Answear po raz kolejny udowadnia, że jest zaangażowana nie tylko w tworzenie mody, ale również w szerzenie ważnych idei.
SISTERHOOD - kobiety ze świata mody, muzyki i sztuki opowiadają o sile siostrzeństwa
Kolekcja SISTERHOOD jest pełna siostrzanej mocy. Moda, sztuki wizualne i muzyka to wzajemnie oddziałujące na siebie obszary, które idealnie nadają się do tego, by stać się nośnikami ważnych haseł. I właśnie dlatego SISTERHOOD wsparły kobiety wyrażające swoje poglądy w wysublimowany, lecz wyrazisty sposób. Istotnym punktem najnowszej kolekcji marki Answear.LAB są T-shirty z nadrukowanymi kolażami ze sloganami odzwierciedlającymi ideę siostrzeństwa. Autorką cyklu kolaży z hasłami takimi jak "STAND BY YOUR SISTER", "SOUL SISTER" czy "YOU WILL NEVER WALK ALONE!" jest artystka Ania Glik, która ma na swoim koncie współpracę z największymi domami mody.
Indywidualnością twórczą zaproszoną do współpracy przy SISTERHOOD jest także Natalia Przybysz. Znana piosenkarka, zainspirowana bliską jej ideą marki, napisała i skomponowała utwór "Siostrzeństwo". Piosenka jest przekazem o mocy kobiecego wsparcia, odwadze, konieczności tego, by iść ramię w ramię. Jej słowa mogą zostać z nami naprawdę długo, jeśli będziemy gotowe zjednoczyć swoje siły!
Ukryte symbole, shocking pink i świetlana przyszłość
Projektantki, które stworzyły najnowszą kolekcję Answear.LAB, utwierdzają nas w przekonaniu, że poprzez styl można wiele wyrazić. SISTERHOOD zawiera sporo odniesień oraz wiele symboli. Flagowym kolorem kolekcji jest róż, oznaczający bezwarunkową miłość oraz zrozumienie, którym powinny obdarzać się nawzajem kobiety. Różowy to także kolor nadziei. Choć niezaprzeczalnie kojarzy się z romantyzmem, jest też jednocześnie intymny. Warto zaznaczyć, że róż bardzo lubiła Elsa Schiaparelli, feministyczna projektantka i ikona mody. To właśnie z jej prac projektantki Answear.LAB czerpały inspirację podczas tworzenia kolekcji SISTERHOOD. W najnowszych projektach marki szczególną rolę odgrywa energetyczny i nieokiełznany odcień shocking pink, który wybrano dla damskich garniturów, płaszczy, sukienek i tiulowych spódnic. Z kolei kontestację w tej kolekcji reprezentują także błękity. Jeansy i denimowe katany są tu rozświetlone dzięki efektownym aplikacjom, świetlisty blask mają także srebrne, futurystyczne topy, spódnice czy bomberki.
Trzeba podkreślić, że Answear dzięki swojej marce własnej wspiera klientki w tym, by żyły na własnych zasadach. Od początku swojego istnienia Answear.LAB nie tylko tworzy limitowane kolekcje, ale też angażuje się w inicjatywy mające na celu niesienie pomocy kobietom na całym świecie. W roku 2021 marka przekazała dochód z kolekcji GIRL POWER na kobiece fundacje w Europie i rozpoczęła działania "I’m a feminist", propagujące edukację o roli równouprawnienia. W kolejnym roku marka dołączyła do projektu "Wszechmocne", w którym przedstawiała historie kobiet, których siła polega na codziennej ciężkiej pracy i pokonywaniu życiowych trudności.
Artykuł sponsorowany