Koktajlowa nowość

Dorato wprowadza na rynek nowość: Dorato Blackcurrant o smaku czarnej porzeczki. Inspiracją do jej stworzenia był znany i lubiany francuski aperitif - koktajl „Kir Royale”. To największa premiera marki od kilkunastu lat.

Dorato Blackcurrant stworzone zostało na podstawie oryginalnej receptury z dodatkiem wina z najlepszych polskich czarnych porzeczek
Dorato Blackcurrant stworzone zostało na podstawie oryginalnej receptury z dodatkiem wina z najlepszych polskich czarnych porzeczek123RF/PICSEL

Rynek win musujących jest w rozkwicie - w ostatnim roku urósł wartościowo o ponad 18%, co czyni go jedną z najszybciej rosnących kategorii alkoholowych. Według deklaracji konsumenci w Polsce wypijają już 475 ml takiego wina miesięcznie (w porównaniu do 244 ml jeszcze w 2014 roku). Kupujący poszukują nowych smaków i wariantów, a "bąbelki" stały się nieodłącznym elementem spotkań - nie tylko podczas uroczystych celebracji, jak wesela czy bale sylwestrowe, ale również niezobowiązujących okazji towarzyskich w mniejszym gronie. Ponadto coraz częściej wybieramy wina w wariantach smakowych - na takie trunki wydaliśmy w zeszłym roku już przeszło dwieście milionów złotych (o 16% więcej niż w 2018 roku) - to tyle, ile łącznie na gin i rum.

Marka Dorato od prawie 30 lat towarzyszy Polakom podczas wyjątkowych okazji. Powstała wtedy, gdy w Polsce odbyły się pierwsze po II wojnie światowej w pełni demokratyczne wybory do Sejmu i Senatu, została utworzona Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie i wysłano pierwszy e-mail. Od tamtej pory Polacy nie wyobrażają sobie celebracji bez Dorato, świętowali z nim bowiem już prawie 200 milionów razy. Teraz marka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i przedstawia nowy wariant, którego smak nawiązuje do klasycznego koktajlu "Kir Royale" - wina musującego o smaku czarnej porzeczki. To propozycja na szereg okazji, gdy szukamy lekkiego, koktajlowego smaku do sączenia na pikniku, imprezie czy w klubie, a nie tylko przysłowiowego "strzału z korka".

Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjnemateriały prasowe

Dorato Blackcurrant stworzone zostało na podstawie oryginalnej receptury opartej na uwielbianym i docenianym przez miliony konsumentów smaku Dorato z dodatkiem wina z najlepszych polskich czarnych porzeczek. "To nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po smakowe warianty alkoholi, doceniają elegancję wina i poszukują smakowitych lekkich propozycji koktajlowych. Jesteśmy pewni, że tak samo jak klasyczne warianty, Dorato Blackcurrant odniesie sukces i będzie towarzyszyło naszym klientom przy wielu okazjach" - mówi Tomasz Pawlicki, Senior Brand Manager AMBRA BRANDS.

Nowość Dorato Blackcurrant wyróżnia się eleganckim opakowaniem, w charakterystycznej, fioletowej kolorystyce i szampańskim stylu. W sprzedaży będzie dostępny jeszcze w kwietniu bieżącego roku. Cena sugerowana produktu to 14,49 zł.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas