Reklama

Reklama

Wegańska owsianka, która doda Ci energii!

Owsianka to doskonały pomysł na rozpoczęcie dnia. Opcja gotowania jej na roślinnym napoju jest idealna dla wegan! Jest zdrowa, sycąca i spożywana na śniadanie zapewni Ci zapas energii na długie godziny.

Składniki

  • 1 szklanka płatków owsianych górskich
  • 1 szklanka mleka owsianego
  • 50 g borówki amerykańskiej
  • 1 łyżeczka miodu
  • garść suszonych owoców goji

Mleko roślinne podgrzać w rondelku na małym ogniu. Dodać łyżeczkę miodu i gdy mleko zacznie lekko się gotować, dodać płatki owsiane. Mieszać wciąż na małym ogniu, pilnując, by owsianka nie wykipiała. 

Gotować do momentu spulchnienia płatków i wchłonięcia przez nie nadmiaru płynu. 

Owsiankę przełożyć do miseczki, dodać borówkę amerykańską i jagody goji. 

***
Przekaż 1% na pomoc dzieciom - darmowy program TUTAJ>>>   

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: owsianka | borówki | jagody goji | wegańskie dania | śniadanie

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje