Reklama

Reklama

Róbcie kiszonki

Oto najlepszy czas na robienie domowych przetwórów, które wzmocnią nasz organizm, gdy przyjdzie jesień i zima.

Kiśmy ogórki, kapustę, pomidory, a nawet cytryny! W słoikach zostaną zamknięte dobre probiotyki, witaminy i mikroelementy.

Reklama

Dobra flora bakteryjna to warunek konieczny dla zdrowia całego ciała. Jedzenie kiszonek pomaga utrzymać jelita w dobrej formie.

Mało mówi się o tym, że w jelitach produkowane są witaminy z grupy B i witamina K.

Tak przygotowane rośliny zachowują swoje naturalne wartości odżywcze.

Kiszonego ogórka można podać dziecku, które skończyło 10. miesięcy, oczywiście bez skórki i w postaci przetartej.

Dla osób przeliczających kaloryczność posiłków istotnym będzie fakt, że kiszone warzywa i owoce mają obniżoną kaloryczność w stosunku do surowych.

Kiszonki stymulują organizm do produkcji tych witamin, same będąc również ich źródłem.

***Zobacz także***

Dowiedz się więcej na temat: kiszonki

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje