Reklama

Biedronka rozwścieczyła klientów. Posypały się gorzkie komentarze

Biedronka pochwaliła się najnowszą wersją swojej aplikacji na urządzenia mobilne. I choć zaproponowała klientom zdecydowanie ładniejszy i bardziej przejrzysty interfejs, to jednak korzystanie z zaktualizowanej wersji aplikacji niektórych klientów może doprowadzić do szewskiej pasji. Niestety od kilku dni aplikacja nie działa poprawnie.

Biedronka uruchomiła nową wersję swojej aplikacji. Niestety u wielu użytkowników nie działa

Zaktualizowana aplikacja Biedronki na urządzenia mobilne prezentuje się zdecydowanie lepiej niż poprzednia wersja. Jest przejrzysta, czytelna i wygodna w obsłudze, o ile w ogóle uda nam się ją uruchomić, ponieważ niektórzy użytkownicy borykają się z wieloma problemami podczas próby skorzystania z aplikacji. O czym mowa?

Podczas uruchomienia aplikacji na telefonie automatycznie otwiera się witryna konto.biedronka.pl, gdzie użytkownik proszony jest o wpisanie swojego numeru telefonu. Wpisujemy numer telefonu, zaznaczamy opcję "zapamiętaj mnie" i wówczas otwiera się kolejne okno z polem do wpisania kodu SMS, który powinien zostać wysłany na podany wcześniej numer.

Reklama

Po wpisaniu kodu SMS uruchamia się zaktualizowana aplikacja Biedronki. Jednak po jej zamknięciu i próbie ponownego uruchomienia użytkownik musi od nowa przejść cały proces związany z podaniem numeru telefonu i oczekiwaniu na SMS, mimo wcześniejszego zaznaczania opcji "zapamiętaj mnie".

Czytaj także: Ważna zmiana dla klientów sklepów Biedronka. Zakupy zrobią nawet w nocy

Jest to szczególnie uciążliwe, jeśli klient i użytkownik aplikacji próbuje ją uruchomić podczas płacenia za zakupy, chcąc zeskanować kod umożliwiający skorzystanie z promocji. Każdorazowe przejście przez proces uwierzytelniania zdecydowanie wydłuża czas skorzystania z aplikacji.

Ponadto podczas łączenia się ze stroną konto.biedronka.pl bardzo często pojawiają się komunikaty o błędach, co skutecznie uniemożliwia korzystanie z aplikacji.

Warto wiedzieć: Kontrole w kasach samoobsługowych. Przy zakupach trzeba będzie pokazać dowód

Nie pomogło również odinstalowanie aplikacji z telefonu i ponowne jej zainstalowanie ze sklepu Google Play. Po zainstalowaniu najnowszej wersji i wybraniu opcji "zaloguj się" należy wpisać numer telefonu, ale po jego wpisaniu i kliknięciu "dalej", pojawia się komunikat "Twoje konto zostało już przeniesione do nowej aplikacji Biedronki. Prosimy o skorzystanie tylko z nowej wersji. Spróbuj ponownie". Tym sposobem całkowicie straciliśmy dostęp do aplikacji.

Usterka występuje u wielu użytkowników aplikacji, na co wskazują komentarze umieszczane przez rozgoryczonych klientów w Google Play. Oto jeden z nich:

"Po aktualizacji do nowej wersji aplikacja nie działa wcale, pojawia się tylko okno startowe, klikam - wchodzę -  i włącza się na chwilę chrome, po czym wraca okno startowe z przyciskiem - wchodzę -  i tak w kółko" - pisze jeden z użytkowników.

Interia wysłała pytanie do biura prasowego sieci sklepów Biedronka, kiedy usterka zostanie naprawiona. Oto odpowiedź, którą otrzymaliśmy:

"Przepraszamy za niedogodności, które dotyczą ograniczonej grupy użytkowników naszej aplikacji. Jesteśmy w trakcie rekonfiguracji systemu, co ma wpływ na stabilność rozwiązań, z których korzysta nowa aplikacja Biedronka. Dokładamy wszelkich starań, by jak najszybciej przywrócić pełne działanie aplikacji dla wszystkich użytkowników. Jednocześnie przypominamy klientom, że w trakcie zakupów w celu skorzystania z ofert promocyjnych zawsze mogą wykorzystać do identyfikacji fizyczną kartę Moja Biedronka lub numer telefonu do niej przypisany, jeśli wyrazili zgodę na taką metodę identyfikacji".

Czytaj także: Pracownicy Biedronki dostaną podwyżki. Wiadomo, ile teraz zarobią

Nowa funkcja będzie przydatna dla klientów?

Nowa wersja aplikacji została wyposażona w bardzo ciekawą funkcję tworzenia listy zakupów, do której można dodawać wszystkie artykuły znajdujące się w ofercie Biedronki. Niestety nie wiemy, jak ona działa, ponieważ po odinstalowaniu i ponownym zainstalowaniu aplikacji straciliśmy do niej dostęp. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Biedronka | aplikacja | zakupy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy