Reklama

Część klientów ING bez dostępu do kart płatniczych. Transakcje były odrzucane, bank wyjaśnia przyczynę

Część klientów ING Banku Śląskiego w weekend nie mogła korzystać ze swoich kart płatniczych, ponieważ zostały one zablokowane. Bank podjął taką decyzję z powodu wycieku danych u jednego z operatorów kart.

ING Bank Śląski zablokował część kart płatniczych

Niektórych klientów ING Banku Śląskiego, którzy w sobotę próbowali płacić za usługi kartą płatniczą, spotkała przykra niespodzianka. Transakcje dokonywane przez internet, przy użyciu terminali płatniczych oraz w bankomatach były natychmiastowo odrzucane z powodu blokady kart płatniczych.

Bank zdecydował się na nałożenie blokady z powodu wycieku danych u jednego z operatorów kart, ale nie podano, o jakiego operatora chodzi. Zablokowanie kart miała uniemożliwić skorzystanie z nich przez nieuprawnione osoby.

ING Bank Śląski zapewnia, że problem dotyczy niewielkiej części klientów, a zainteresowani powinni otrzymać wiadomość SMS z informacją o zablokowaniu karty.

Reklama

Przeczytaj również: Kluczowa zasada dotycząca emerytur. Rząd przypomina o niej seniorom

Jak odblokować kartę w ING Banku Śląskim?

Niestety właściciele zablokowanych kart nie mogą z nich korzystać, dopóki nie zastrzegą ich w aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej banku, a następnie złożą zamówienie na nową kartę.

ING Bank Śląski na swojej stronie internetowej informuje także, że: "Nie musisz się niepokoić. Wszystko mamy pod kontrolą, Twoje pieniądze i dane są bezpieczne", a ponadto podaje instrukcję, jak szybko odzyskać możliwość płacenia kartą.

Przeczytaj też: Jak długo idzie przelew z banku do banku? Sprawdź, kiedy dostaniesz pieniądze!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ING Bank Śląski

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy