Reklama

Klienci banku stracili dostęp do lokat. Rzecznik uspokaja: usunęliśmy usterkę

Awaria w VeloBanku sprawiła, że niektórzy klienci stracili dostęp do swoich oszczędności. Rozgoryczeni ludzie od kilku dni proszą na oficjalnym profilu banku na Facebooku o jakiekolwiek informacje, kiedy usterka zostanie usunięta. Interia zwróciła się z tym pytaniem do rzecznika prasowego banku, który twierdzi, że dziś zakończono prace związane z usunięciem przyczyny zaistniałej sytuacji.

Awaria w VeloBanku - brak dostępu do lokat

Z informacji przekazywanych przez klientów banku wynika, że usterka w głównej mierze dotyczy braku dostępu do lokat, którymi od kilku dni nie da się zarządzać. Osoby posiadające lokaty w VeloBanku od kilkudziesięciu godzin próbują dowiedzieć się, jak długo potrwa awaria, ale na tę chwilę bank nie wydał jeszcze żadnego oświadczenia w swoich social mediach czy na głównej stronie banku. Klienci z uwagi na brak jakichkolwiek informacji są coraz bardziej zdenerwowani.

VeloBank na razie nie komentuje, na ile poważna jest awaria i ogranicza się do wydania lakonicznej odpowiedzi zirytowanemu klientowi:

Reklama

"Panie Piotrze, przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu."

Zdenerwowanych klientów, którzy stracili dostęp do panelu, gdzie mogli zarządzać własnymi środkami na lokacie, jest jednak znacznie więcej. W poniedziałek, 20 marca pani Malwina próbowała dowiedzieć się, jaka jest przyczyna takiego stanu rzeczy, ale do tej chwili nie doczekała się odpowiedzi na swój post:

Dlaczego zablokowaliście możliwość likwidacji lokaty. Skończyła się na 8 proc., teraz chyba jest na 0,15 proc., a ja nie mogę zerwać i przesłać pieniędzy na swoje konto!?!? - czytamy na profilu VeloBanku na Facebooku.

Czytaj również: Nigdy nie bierzesz potwierdzenia podczas płacenia za zakupy? Możesz mieć spore kłopoty

Do kiedy potrwa awaria w VeloBanku?

Zapytaliśmy rzecznika prasowego VeloBanku, na czym polega awaria i kiedy można spodziewać się jej usunięcia. Oto odpowiedź, jaką otrzymaliśmy:

- W banku nie stwierdziliśmy awarii, która miałaby systemowy wpływ na dostęp naszych klientów do zdeponowanych środków. Zidentyfikowaliśmy jednak jednostkowe przypadki, w których klienci zgłaszali czasowe utrudnienia w obsłudze lokat z poziomu bankowości internetowej. Zjawisko to miało jednak charakter incydentalny i dotyczyło jedynie bardzo niewielkiej grupy klientów.  Obecnie zakończyliśmy już prace związane z usunięciem przyczyny zaistniałej sytuacji - poinformował Interię Artur Newecki, rzecznik praswy VeloBanku.

SprawdźMasz taki kod PIN do karty? Złodziej już go zna


INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: awaria

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy