Przestraszone dzieci i akcesoria w stylu BDSM. Balenciaga przeprasza za „obrzydliwą” kampanię

Gwiazdy i konsumenci odwracają się od marki. Balenciaga przeprasza
Gwiazdy i konsumenci odwracają się od marki. Balenciaga przeprasza Smith Collection/Gado / ContributorGetty Images

Internauci doszukali się przerażających szczegółów

Gwiazdy i konsumenci odwracają się od marki. Balenciaga przeprasza

Przepraszamy za zawarcie w naszej kampanii niepokojących dokumentów. Traktujemy tę sprawę bardzo poważnie i podejmujemy kroki prawne przeciwko stronom odpowiedzialnym za stworzenie kampanii i włączenie niezatwierdzonych elementów do sesji zdjęciowej. Stanowczo potępiamy wykorzystywanie dzieci w jakiejkolwiek formie. Stawiamy na ich bezpieczeństwo i dobre samopoczucie.
Kampania "16 dni przeciw przemocy wobec kobiet"materiały prasowe
zdjęcie
Oceń artykuł
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?