Reserved wycofuje produkty. Oto jak zwrócić bez paragonu

Sieć sklepów Reserved wydała komunikat, w którym poinformowała o wycofaniu ze sprzedaży kilku artykułów, które mogą stwarzać zagrożenie dla dzieci. Wadliwe produkty można zwrócić, a Reserved wyjaśnia, jak dokładnie wygląda taka procedura.

Sieć sklepów Reserved wycofuje ze sprzedaży wadliwe produkty dla dzieci
Sieć sklepów Reserved wycofuje ze sprzedaży wadliwe produkty dla dzieciŁukasz SolskiReporter

Które produkty zostały wycofane ze sklepów Reserved i jak je zwrócić?

Na stronie Reserved pojawił się komunikat, w którym czytamy: "W związku z niespełnieniem standardów jakości Reserved, uprzejmie informujemy, że marka podjęła decyzję o wycofaniu poniższych produktów ze sprzedaży. Osoby posiadające produkty o numerach index 6929S-MLC, 644BF-59X, 855AH-02X, 704AG-04X, 700AG-04X proszone są o zaprzestanie korzystania z tych produktów i postępowanie zgodne z poniższą procedurą zwrotu".

Wycofane produkty pochodziły z działu dziecięcego i były to: bluza o numerze indeksu 644BF-59X, stroje kąpielowe - trzy modele o numerach indeksu 855AH-02X, 704AG-04X, 700AG-04X, a także ozdobne kamienie zawieszone na złotych elipsach o numerze indeksu 6929S-MLC.

Reserved wyjaśnia również, jak wygląda procedura zwrotów wadliwych artykułów. Jeśli produkty zostały zakupione w sklepie stacjonarnym, to wówczas zwrotu należy dokonać w dowolnym salonie stacjonarnym Reserved.

"Klienci, którzy nie posiadają dowodu zakupu, zostaną poproszeni przez personel o wypełnienie odpowiedniego formularza" - informuje sieć.

Z kolei w przypadku produktów kupionych w sklepie internetowym, zwrot możliwy po zalogowaniu do konta klienta. Należy wybrać zakładkę "zwrot" lub "reklamacja" i postępować zgodnie z instrukcjami otrzymanymi mailowo. Wadliwe produkty kupione online można również zwrócić w sklepie stacjonarnym.

Między innymi te produkty zostały wycofane ze sklepów Reserved z uwagi na potencjalne zagrożenie dla dzieci
Między innymi te produkty zostały wycofane ze sklepów Reserved z uwagi na potencjalne zagrożenie dla dzieciINTERIA.PL/Informacja prasowa

Dlaczego Reserved wycofuje produkty?

Serwis Biznes Interia informuje, że LPP, czyli właściciel marki Reserved "poprzez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta podaje, iż wycofanie produktów ze sklepów i apel do klientów o dokonanie zwrotu wynika z potencjalnego zagrożenia dla użytkujących produkty. Powodem są wiszące sznurki, a te mogą doprowadzić do zaplątania się dziecka podczas zabawy".

"Ewa gotuje": Wege kapuśniakPolsat
INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas