Cindy Crawford odtworzyła kultową reklamę ze swoim udziałem
Ikona modelingu lat 90. wzięła udział w sesji zdjęciowej, która oddaje klimat kultowej reklamy Pepsi z 1992 r., tak pamiętnej w karierze Cindy Crawford. Gwiazda wystąpiła w tym projekcie, by nagłośnić zbiórkę pieniędzy na rzecz szpitala, w którym przed laty jej brat leczył się na białaczkę.
Cindy Crawford pojawiła się po raz pierwszy w reklamie Pepsi w 1992 r. Wówczas spot z jej udziałem ukazał się w przerwie finałowego meczu rozgrywek futbolu amerykańskiego, Super Bowl. W nagraniu modelka podjeżdża czerwonym Lamborghini na stację benzynową, gdzieś na amerykańskiej prowincji. Ubrana jest w dżinsowe szorty z wysokim stanem i biały tank top, na który opada burza loków. Zatrzymała się tam, by podejść do automatu z napojami i kupić puszkę Pepsi. Kiedy gasi pragnienie, bacznie przyglądają się jej dwaj zauroczeni nią chłopcy.
Zobacz również:
Królowa wybiegów wzięła udział w podobnych reklamach Pepsi także w roku 2002 i 2018. Teraz Crawford postanowiła zagrać znanym motywem po raz czwarty. Na Instagramie pochwaliła się zdjęciem, na którym wystylizowana jest dokładnie tak samo, jak przed 29 laty. Uderzające jest to, jak w wieku 55 lat jest bardzo podobna do siebie sprzed blisko trzech dekad - także pod względem figury. Za plecami Crawford znów widzimy lokal z szyldem Halfway House Cafe, a piękność w swoim ręku ponownie trzyma puszkę znanego napoju. I tym razem Crawford stanęła przed obiektywem aparatu Davida Yarrowa. Klamrą spinającą projekt z 1992 r. z tym najnowszym jest też fryzjer, Peter Slavic. Jeśli zaś chodzi o różnice, przede wszystkim zmienił się samochód - teraz wizualną kompozycję dopełnia zabytkowy, czerwony kabriolet Cadillac Eldorado.
Crawford wyjaśniła, że odtworzyła reklamę z myślą o tym, by nagłośnić zbiórkę pieniędzy na rzecz szpitala dziecięcego w Madison w stanie Wisconsin (American Family Children's Hospital). Tam przebywał jej brat, Jeff, który zmarł z powodu białaczki w wieku trzech lat. Do tej pory na ten cel modelce udało się zebrać 1 mln dolarów.