Reklama

Reklama

Sycąca pizza bez spodu

Tradycyjna pizza to bogate źródło węglowodanów, których spożycie coraz częściej ograniczamy. Na szczęście istnieje sposób na to, by zminimalizować ich ilość w diecie i nadal cieszyć się smakiem włoskiej przekąski.

Czas przyrządzenia: 40 minut
Składniki dla: 2-4 osób

Składniki

  • 1 kulka mozzarelli
  • 1 cebula
  • 200 g pieczarek
  • 200 g mięsa mielonego
  • kukurydza konserwowa
  • oliwki
  • przecier pomidorowy
  • pieprz
  • sól

Na patelni podsmaż doprawione solą oraz pieprzem mięso mielone i przełóż do miski. To samo zrób z cebulą i pieczarkami. Mozzarellę zetrzyj, a jej połowę wymieszaj z wystudzonym mięsem.

Reklama

Usmażone mięso rozłóż na formie do pieczenia pizzy i posmaruj przecierem pomidorowym. Na wierzch dodaj cebulę z pieczarkami i posyp drugą połową startej mozzarelli. Udekoruj kukurydzą konserwową i pokrojonymi oliwkami.

Włóż do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni (grzanie góra-dół) i piecz przez około 25 minut.

***
Zobacz także:

Dowiedz się więcej na temat: przepis na pizzę | pizza | Pizza bez ciasta

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje