Reklama

Pij, kiedy atakują grypa lub przeziębienie. Pancerz ochronny dla organizmu

Skutki nieodpowiedniego dbania o odporność najboleśniej odczuwamy jesienią i zimą. Osłabiony układ immunologiczny co rusz łapie kolejną chorobę. To właśnie o tej porze roku coraz chętniej sięgamy po wszelkie patenty i domowe metody pobudzenia organizmu do walki z wirusami. Od zeszłego roku triumfy święci biały napar, który smakuje lepiej niż tradycyjna herbata. Jak go przygotować? Sprawdź teraz.

Napar korzenny w walce z wirusami

Pan Tabletka, czyli Marcin Korczyk to farmaceuta, pasjonat i ekspert ds. naturalnych sposobów ochrony zdrowia i odporności, który zyskuje coraz większą popularność w sieci. Polecane przez niego patenty nie tylko biją rekordy popularności, ale przede wszystkim wyróżniają się wysoką skutecznością. Patentem z zeszłego roku, o którym warto przypomnieć także tej jesieni, jest biały napar. Napój posmakuje także najmłodszym domownikom, gdyż nie wymaga użycia wyrazistej cebuli ani czosnku.

Sprawdź: Zatrzymają efekty starzenia. Hamują też apetyt i "usypiają" kubki smakowe

Reklama

Jesienny napój na odporność - lista zakupów

Przypominający zapachem przyprawę do piernika i kojarzący się z zimowymi świętami biały napar to sprzymierzeniec w walce z rozwijającymi się infekcjami oraz wirusami. Kiedy upalne letnie dni odeszły w zapomnienie, a chyląca się ku końcowi jesień i nadchodząca wielkimi krokami zima osłabiają organizm, warto sięgać po domowe receptury wzmacniające naturalną barierę organizmu.

Składniki:

  • 3 cm cynamonu w lasce
  • 3 cm imbiru
  • 8 goździków
  • 1 gwiazdka anyżu
  • 2 pręciki szafranu
  • porcja miodu do smaku

Sprawdź: Napar z liści laurowych pomoże wypłukać zalegające toksyny. Jak go pić?

Białe złoto w płynie - przygotowanie

  1. Zaczynamy od dokładnego umycia skórki imbiru, by pozbyć się z niej chemii i zanieczyszczeń, a następnie obieramy i kroimy w cienkie plasterki.
  2. Wymienione przyprawy, czyli laskę cynamonu, imbir, goździki, anyż oraz szafran umieszczamy w dzbanku na herbatę i zalewamy wrzątkiem.
  3. Naczynie przykrywamy i pozostawiamy na 15-20 minut do zaparzenia. W tym czasie napar nabierze mocy oraz intensywności.
  4. W kolejnym kroku przelewamy gotową miksturę do ulubionego kubka lub filiżanki i czekamy, aż chwilę przestygnie.
  5. Przestudzony napój wzbogacamy o porcję miodu. Smacznego!

Sprawdź również:

Tak też objawia się niedobór witaminy B12. Zdradza go sposób, w jaki chodzisz

Problem cukrzycy dotyczy nawet 8 milionów Polaków. Większość nie wie o chorobie

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: napar | napary | odporność
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy