Reklama

Reklama

Nareszcie wyspana!

To nie pierwszy raz, kiedy noc mija ci na... liczeniu baranów? Oto, co możesz zrobić, by nocny wypoczynek był taki, jak należy.

Dobre nawyki w ciagu dnia to lepiej przespana noc

Rano rześka pobudka

Wstań krótką chwilę po obudzeniu, bez polegiwania w łóżku. Weź ciepło-chłodny prysznic. Zadbaj o porządne śniadanie, koniecznie z ciepłym napojem. Wszystko to są wyraźne sygnały dla organizmu, że czas być aktywnym. Dzięki temu wieczorem łatwiej przestawi się, że trzeba spać.


Chwila, by się zmęczyć 

Specjaliści przyznają - nie ma snu bez ruchu. Po południu zadbaj o aktywność, która wyciśnie z ciebie trochę potu - np. marsz po parku.


Wieczorny relaks bez... TV

Nawet jeśli to twój ulubiony serial, przestań go oglądać najpóźniej o godz. 21. Nie korzystaj też z komputera. Emitowane niebieskie światło to sygnał dla organizmu, że trzeba czuwać. Nigdy nie włączaj telewizji, gdy się przebudzisz w środku nocy!

Reklama

Te kuracje to jest to!

Usypiająca kąpiel 

Już sama ciepła woda działa relaksująco. Jeśli jeszcze dodasz do niej 10-15 kropli olejku lawendowego lub ylang-ylang, po chwili zanurzenia powinnaś poczuć się naprawdę senna!


Filiżanka naparu na dobranoc 

Melisa, kozłek - nieraz o nich słyszałaś, ale czy próbowałaś je pić regularnie, tzn. przez min.miesiąc? Ziołowe herbatki (np. z apteki) mają to do siebie, że trzeba chwilę poczekać, aż zaczną działać. Warto, bo są skuteczne!

Naj

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje