Reklama

Reklama

Pięć bogatych źródeł wegańskiego białka

Nawet jeśli ćwiczysz, nie musisz zawsze stawiać na mięso! Oto kilka produktów bogatych w białko, które jeść mogą nawet wegetarianie.

Spróbujcie na przykład tempehu, fasoli, z której wyjdą idealne roślinne burgery, czy soczewicy, która jest tania, a sprawdzi się zarówno w zupach, jak i w daniach czy pasztetach.

Produkty te są nie tylko nieocenionym źródłem białka, ale też błonnika, który ma niebagatelne znaczenie dla zdrowia naszych jelit. Mnóstwo cennych wartości odżywczych znajdziemy też m.in. w pestkach i orzechach, które z powodzeniem możemy dodawać do wykwintnych dań i deserów.

Sprawdź, w jakich proporcjach znajdziesz białko w wybranych wegańskich przysmakach. Zobacz wideo!

Reklama

***

#POMAGAMINTERIA

Fundacja Centaurus - największy w Europie azyl dla koni walczy o przetrwanie swoje oraz podopiecznych. Z powodu epidemii COVID z dotacji wycofują się kolejne upadające firmy i tracący pracę darczyńcy. Na to wszystko nakłada się susza, która spowodowała dwukrotny wzrost cen siana. Sytuacja jeszcze nigdy nie była tak dramatyczna. Organizacja walczy o swoje być albo nie być. Pomóż i ocal setki zwierząt od śmierci! Sprawdź szczegóły >>>

x-news/INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje