Reklama

Reklama

Prosty sposób na ramiona bez motylków!

Z wiekiem mięśnie ramion wiotczeją, skóra jest słabiej napięta i tworzą się tzw. motylki. Ćwiczenia wykonywane codziennie przez pięć minut ujędrnią ramiona!

Napinanie i rozluźnianie

Zaciśnij pięść, wyprostuj nadgarstek i zegnij staw łokciowy pod kątem prostym. Napnij mięśnie całej ręki, postaraj się coraz mocniej zaciskać pięść. Wytrzymaj 10 sekund w największym napięciu i rozluźnij mięśnie. Powtórz cztery razy. Ćwicz obie ręce codziennie. Możesz ćwiczenie wykonać ściskając piłeczki do rehabilitacji dłoni (sklep rehabilitacyjny, od 6 zł).

Wymachy ramion

Reklama

Wyprostuj ręce, unieś i wyciągnij je na boki. Utrzymując je w poziomie wykonaj 10 wymachów w przód i 10 w tył. Opuść ramiona na minutę, aby odpocząć. Następnie wyciągnij wyprostowane ramiona przed siebie. Wykonaj na przemian 10 wymachów w górę i w dół. Odpocznij. Ponownie wyciągnij proste ręce na boki, zatocz obszerne koła ramionami, 5 w przód i 5 w tył.

Nasza rada: Nigdy nie wykonuj ćwiczeń na siłę lub gdy odczuwasz ból. Przerwij je, gdy poczujesz pieczenie. Ilość powtórzeń możesz stopniowo zwiększać.


100 rad

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje