Reklama

Reklama

10 trików, które poskromią apetyt na słodycze

Choć wiemy, że nie są zdrowe i mają zgubny wpływ na figurę, to często nie potrafimy się im oprzeć. Pomogą nam w tym sprytne sposoby!

Jabłko kontra baton: Zaspokoisz nagły głód i... schudniesz!

Reklama

Owoc ten powinien znaleźć się na pierwszym miejscu listy twoich przysmaków. Zawsze, gdy poczujesz, że musisz zjeść coś słodkiego, sięgnij po soczyste jabłko! Znajdująca się w nim fruktoza to naturalny cukier, który zaspokoi potrzebę na słodycze. Przy okazji delektowania się pysznym smakiem, dostarczysz organizmowi wiele cennych składników, które mają duży wpływ na twoją figurę! W jabłkach znajdują się m.in. kwasy organiczne, które pobudzają pracę przewodu pokarmowego, zwiększając wydzielanie soków trawiennych. Z kolei witaminy A, B1, B2, C i PP przyśpieszają spalanie tłuszczów. Pektyny natomiast wspomagają pracę jelit i oczyszczają organizm z toksyn.


Dowiedz się więcej na temat: diety | słodycze | zdrowe odżywianie | jedzenie

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje