Znana sieć drogerii zestawia kobiecość z kulkami do toalety

Aktualizacja
emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Udostępnij
Kampania drogerii wzbudziła zainteresowanie internautów i marketingowców
Kampania drogerii wzbudziła zainteresowanie internautów i marketingowcówFacebook123RF/PICSEL

Niefortunna kampania jednej z drogerii

Zobaczyli jakieś kulki, to sobie domówili resztę...
Może myśleli że to coś do brwi? Super bref
Brakuje jeszcze mopa i płynu do mycia naczyń

Oświadczenie drogerii ws. kampanii

  • Zestawienie Kobiecości z kulkami Bref do toalety, jest co najmniej niefortunne i zupełnie przypadkowe.
  • Niestety błąd wyłapaliśmy dopiero po druku, który trafił do naszych drogerii. Jeszcze przed startem kampanii, wysłaliśmy komunikację z prośbą o usunięcie plakatów.
  • Jednak jak to bywa z mailami.. Na naszą niekorzyść, ktoś maili akurat nie odczytał. Jak wiemy, w Internecie wystarczy jedno zdjęcie...
  • W taki oto sposób, wiele osób mogło przez nasz błąd poczuć się dziwnie, wziąć to do siebie lub w najlepszym przypadku trochę się pośmiać. Dodaje nam otuchy to, że śmiech to zdrowie i chociaż część z Was miała ubaw.
  • Za zaistniałą sytuację bierzemy pełną odpowiedzialność, bo błąd ewidentnie jest. Na pewno wyciągniemy z tego wnioski na przyszłość.
  • Chcielibyśmy jednak podkreślić, że choć wyszło źle, prosimy o nie łączenie tego z prawdziwymi objawami seksizmu. Błąd był niezamierzony.
  • W Super-Pharm pracuje wiele KOBIET i nasze wartości opierają się przede wszystkim na wspieraniu KOBIET.
  • Okazujemy to na bardzo wiele sposobów: od działań osobistych, wewnętrznych firmy, przez fundacje, czy udział w akcjach wspierających kobiety. Przyznajemy, że wyszło wyjątkowo głupio, ale prosimy abyście potraktowali to właśnie jako - śmieszny lub głupi, ale ludzki błąd.
  • każda nasza gazetka ma tytuł
  • tytuł ten powtarza się  na materiałach POS w wielu formatach
  • POS oznakowujemy najlepsze promocje z gazetki
  • w przypadku gazetki na Dzień Kobiet okładka i sporo ofert ma istotnie charakter przyjemnie prezentowy. Ale też mamy tu oferty z kategorii "higiena jamy ustnej", "dziecko", czy po prostu "sprzątanie"
  • niefortunnie się stało, że na POS został wybrany i produkt, który znaleźli Państwo na zdjęciu - Bref
  • niewyłapane to zostało na żadnym etapie, ani nas, ani agencji.
  • gdy tylko przyszły wydrukowane POS - okryliśmy ten błąd i dzień przed startem gazetki poinformowaliśmy sklepy, by nie wywieszali plakatu
Screen wiadomości wysłanej do pracowników drogerii przed uruchomieniem kampanii / LinkedIn
Screen wiadomości wysłanej do pracowników drogerii przed uruchomieniem kampanii / LinkedInarchiwum prywatne
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time -:-
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      reklama
      dzięki reklamie oglądasz za darmo
      Zdanowicz Pomiędzy Wersami: Odc.6.: Karolina Gruszka i Iwan Wyrypajew
      Zdanowicz Pomiędzy Wersami: Odc.6.: Karolina Gruszka i Iwan Wyrypajew
      zdjęcie
      emptyLike
      Lubię to
      Lubię to
      like
      0
      Super
      relevant
      0
      Hahaha
      haha
      0
      Szok
      shock
      0
      Smutny
      sad
      0
      Zły
      angry
      0
      Udostępnij
      Oceń artykuł
      Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
      Przejdź na