Sinsay wycofał groźne produkty ze sprzedaży. Marka apeluje o zwrot artykułów. Jest ich aż 5
Marka Sinsay, należąca do grupy LPP, ogłosiła wycofanie pięciu produktów ze swojej oferty, apelując do klientów o ich zwrot. Wśród produktów znalazły się zabawki dziecięce oraz kosmetyki. Do złożenia reklamacji nie potrzebny jest paragon.
Sinsay apeluje do klientów o zwrot produktów
Popularna marka odzieżowa Sinsay poinformowała klientów na swojej stronie internetowej o wycofaniu ze sprzedaży pięciu produktów i zachęciła osoby, które je nabyły, do ich zwrotu w najbliższym czasie. Wśród wycofanych artykułów znajdują się głównie kosmetyki i zabawki, które, jak wyjaśnia firma, nie spełniały standardów jakości wymaganych przez markę. Sinsay opublikował oficjalny komunikat, w którym zaapelował do klientów o "Zaprzestanie korzystania z tych produktów i postępowanie zgodne z procedurą zwrotu. Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy".
Zobacz również: W których sklepach Auchan dostępne są wózki dla psów?
Które produkty zostały wycofane ze sklepów Sinsay?
Marka należąca do grupy LPP w swoim komunikacie podała numery artykułów nie spełniających standardów firmy:
- 3648U-33X,
- 3648U-22X,
- 3648U-11X,
- 7698P-MLC,
- 7938R-MLC.
Podane kody obejmują produkty, takie jak trzy maseczki o zapachu mango, arbuza i opuncji, tablica sensoryczna i zabawkowy składany wózek.
Zobacz również: Groźne substancje na popularnym gadżecie. Pilny apel GIS
Jak zwrócić artykuły, aby odzyskać pieniądze?
Zwrot wycofanych produktów w Sinsay nigdy nie był tak prosty i wygodny. Klienci mogą oddać "wadliwe" artykuły bez potrzeby posiadania paragonu, co znacznie ułatwia cały proces. Wystarczy odwiedzić dowolny sklep Sinsay, gdzie personel pomoże wypełnić formularz zwrotu, a następnie zwróci pełną kwotę za zakupiony produkt. Dla tych, którzy kupili artykuły online, procedura jest równie prosta – wystarczy zalogować się do panelu klienta na stronie internetowej Sinsay, gdzie dostępna jest opcja "zwrot". Po jej uruchomieniu klient otrzyma szczegółowe informacje o dalszych krokach postępowania, co pozwoli na szybkie i bezproblemowe odzyskanie pieniędzy.
Zobacz również: Które produkty wycofano ze sprzedaży?