Po 16 latach przerwy wraca do Victoria's Secret. Namówiła też koleżanki

Gdy w 2007 roku Gisele Bundchen rozstawała się z Victoria's Secret po siedmiu latach współpracy, była największą gwiazdą tej amerykańskiej marki. Teraz, po 16 latach przerwy, znów zgodziła się ją reklamować . W kampanii "The Icon" towarzyszą jej inne dawne modelki Victoria's Secret - Naomi Campbell, Adriana Lima i Candice Swanepoel.

Gisele Bundchen wraca do Victoria's Secret
Gisele Bundchen wraca do Victoria's SecretGilbert Carrasquillo/GC ImagesGetty Images

Gisele Bundchen po raz pierwszy została twarzą Vicoria's Secret, gdy miała 18 lat.

Przez pierwsze pięć lat czułam się komfortowo, będąc "modelką od bielizny", ale z biegiem czasu czułam się coraz mniej swobodnie, gdy szłam po wybiegu w bikini lub stringach. Mówiłam: "Dajcie mi proszę ogon, pelerynę, skrzydła..., cokolwiek, żeby mnie choć trochę przykryć!"

- wspominała Bundchen w swojej autobiografii, wydanej w 2018 r. Kiedy w 2006 roku zbliżał się termin przedłużenia jej kontraktu, zdecydowała, że już nie chce być aniołkiem Victoria's Secret.

Byłam wdzięczna za szansę i bezpieczeństwo finansowe, jakie dała mi ta firma, ale byłam w innym miejscu w moim życiu i nie byłam pewna, czy chcę tam dalej pracować

- tłumaczyła swoją decyzję.

Teraz 43-letnia brazylijska gwiazda wybiegów zmieniła zdanie w tej kwestii. Wzięła bowiem udział w kampanii promującej najnowszą kolekcję Victoria's Secret, która wystartowała 9 sierpnia.

Mówiąc wprost, nikt nie robi tego tak, jak oryginalna ikona, Gisele

- napisano pod filmikiem z udziałem Bundchen na instagramowym profilu amerykańskiej marki.

Topmodelki wracają do "Vicrtoria's Secret". Pomogą odbudować markę?

Poza Bundchen w nowej kampanii są też inne ikony modelingu, które kiedyś przez lata współpracowały z marką. Do kooperacji udało się znów namówić Naomi Campbell, Adrianę Limę i Candice Swanepoel. Mało tego, do kampanii zaangażowano też gwiazdy młodszego pokolenia, jak Emily Ratajkowski i Hailey Bieber.

Nowa kampania Victoria's Secret pojawia się w momencie, gdy firma przygotowuje się do swojego pierwszego telewizyjnego widowiska od 2018 roku. Show zatytułowany "The Victoria's Secret World Tour" będzie miał częściowo formę dokumentu, a częściowo pokazu mody. Gospodarzem programu ma być piosenkarka Doja Cat. Show będzie transmitowany 26 września.

Być może ten projekt będzie dla Victoria's Secret ważnym krokiem w wychodzeniu z wizerunkowego kryzysu. W ostatnich latach firma znalazła się na cenzurowanym. Było to związane m.in. z tym, że marka zbyt długo lansowała wyidealizowany model kobiecości. Nie pomogły też wyznania niektórych modelek współpracujących z VS, które ujawniły, że były molestowane seksualnie i zastraszane przez pracowników tej firmy.

Zobacz również: 

Szokujące sceny w hotelu w Dubaju. Wtargnęli do pokoju Qczaja o 2 w nocyNewseria Lifestyle/informacja prasowa
PAP life
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas